13-4-2012:首爾濟州櫻花遊day 6(part 2).北村韓屋村

睇完櫻花同埋電視台,本來諗住搭地鐵走啦,點知咁啱遇上咗公園有活動喎~仲搭晒台呀咁添~

唔通晏啲有show開?唔知呀,但總之而家有好多攤位擺咗係度,似乎係啲慈善公益o既主題~

呢度捐少少錢,就可以參加攤位遊戲,我哋攞咗幾支筆,我今次考專業試part 1就係用呢支筆去考,pass咗,yeah~

呢度俾大家發揮創意,空白o既樹形牌仔,你可以用各種顏色按主題畫畫~

我哋就畫咗同家庭有關的~

唔單止唔駛錢,仲送咗張即影即有相俾我哋做紀念添~我哋下一站決定去北村韓屋村,呢個地方對一般人嚟講,就係一區有好多保存得好好o既古老韓屋,活化咗用嚟做商店、民宅、民宿、博物館等等,但對於韓劇迷嚟講,佢都有收錄係跟著韓劇遊首爾o架,如果有睇過李民浩做o既「個人取向」(tvb譯「扮基追女仔」<-我超討厭呢個名,人哋又冇扮基又冇刻意追女仔﹗搞到好似啲精裝追女仔咁…),入面女主角住o既「相婟齋」就係呢度o架啦~不過又冇咗相婟齋個招牌,而家仲係人哋o既私宅,要跟住圖片去搵至知邊一間係~仲有仲有,係「需要浪漫2012」之中,男女主角高中時初吻o既位置亦係北村,但我哋去時仲未睇呢套劇,反而係返到嚟睇到出劇時見到個畫面,咦,呢度咪北村?﹗我睇過o既劇之中,有一個冇出現呢個場景,但有講過好多次o既,係「仁顯皇后的男人」入面,女主角個friend多次問古代人o既男主角佢屋企係邊,就係北村﹗heehee~

北村o既旅遊地圖~不過係周圍逛之前,食飽咗先~

我哋今次去韓國唯一一次食人參雞就係呢度了~

我呢晚就病咗啦嘛,雖然應該唔關呢個事,但難免我自己將兩者連埋一齊 ->食咗人參雞,跟住唔舒服…唉,呢隻人參雞真係好無辜,我到而家已經大半年,一啲都唔想再食人參雞,有啲陰影添~我哋先去咗介紹北村韓屋村o既展館~

呢度的東東有啲係真有啲係假吧~一間間屋仔,除咗有展覽之外,仲有啲房間可以俾人入去品茶,但我哋個人參雞搞到飽到上心口,連續幾個鐘都放唔到嘢入口…

之後我哋行出去現實o既北村韓屋…

古代與現代o既混合~雖然睇到好多韓屋,但跟住本書搵唔到相婟齋,唯有問information centre~原來information centre有得借audio guide o架,但我哋去到時已經大晏,唔借得lu,不過即使借到都聽唔切lu~

相婟齋係斜路o既頂,冇誠意o既就唔會去到lu~

就係呢間﹗外表真係唔知太睇得出,但諗落就似囉~見到右邊嗰幅牆嘛,我懷疑「需要浪漫2012」o既初吻地點就係呢度lu,不過拍攝時係夏天,所以攀藤植物好茂盛,而家就只有枝條~我哋上咗去一個聲稱瞭望台o既地方,恐怕只係一家人間屋建有3層,就開放出嚟,賺下外快咁,因為一啲都唔formal~收得唔貴,仲包任飲飲品,但當時o既我哋…飲唔落丫﹗人參雞…>.<

近近o既韓屋同埋遠處o既現代化大廈形成對比

係個瞭望台仲可以見到景福宮同埋青瓦臺o架~我哋今次韓國之旅就冇plan到去~由北村可以步行落番去三清洞~離開北村時我已經覺得累到不得了,腰好痠痛,照計應該體能冇咁差丫,又唔係行好多路…後來我先知呢啲係flu o既myalgia…

呢間鋪頭買鞋子送素描畫丫~

我哋見到呢個小女孩手上嗰串睇落去好辣o既年糕,就都覺得,哇,乜咁細個o既小朋友都俾佢食啲咁辣o既嘢o既?但又即刻諗,咁又係,細個時如果唔俾佢食辣,大個又點會食得辣呀,應該係由細鍛鍊出來的~

三清洞有好多靚靚o既鋪頭,但當中亦有啲沒趣o既紀念品店~

呢個mall集合咗好多有創意o既,時尚o既店鋪,衫褲鞋襪、生活百貨都有,係呢度終於有其他香港人遊客了~我越來越唔妥之下,提早決定返酒店休息了~


冇機會食恨咗好耐o既大排檔了,睇住韓劇時,見到啲主角係呢啲大排檔度飲住燒酒食嘢就好想試下,哎吔吔,病咗,冇得玩了…嗰晚我返到酒店就發燒又周身攰,都係day落街買啲嘢食上來咋,zzz…待續前往其他韓國旅遊blog

Comments

comments

2 關於 “13-4-2012:首爾濟州櫻花遊day 6(part 2).北村韓屋村” 的評論

  1. 人參雞真的好好食, 只是太大份了! 應是北村太凍又行得耐所以病啦…
    炒年糕咁受歡迎的秘密是因… 由細食到大!!~
    [版主回覆01/13/2013 20:20:25]我就覺得係之前係濟州幾日又凍又淋雨喇…
    搵次試下樓下嗰間韓國嘢的人參雞~

  2. 買鞋子竟然想到送掃描畫,好有創意,也好吸引。鞋子合意的話,真的也有興趣「幫襯」!
    [版主回覆04/16/2013 14:33:14]我都有諗過幫襯o架,但鞋子太貴了~ :p

發表迴響

你的電子郵件位址並不會被公開。 必要欄位標記為 *